poniedziałek, 11 lutego 2019

Kartka ślubna

Witam,
Jako inspirację przygotowałam kartkę ślubną w formacie DL ale z użciem tylko elementów wycietych z arkuszy papierów scrapbookingowych.
W ramach akcji lutowej- promujemy Nasze Polskie z marką Craft O'Clock w kartce wykorzystałam listki z arkusza. Ostatnio są to moje ulubione dodatki do kartek, które uzupełniają całą kompozycję i dzięki kolorowi listków rozświetlają całą pracę.
Jednocześnie zapraszam do skorzystania z promocji -10% na te i inne papiery i die cuty firmy Craft O'Clock zakupione w Sklepiku Gosi

Do przygotowania karki użyłam nowej kolekcji papierów Mintay Marry me oraz papier z napisami z małego bloczka tej samej kolekcji.
Stroje ślubne oraz inne elementy wycięłam z arkusza dodatków.

Wszystkie elementy przykleiłam na kostki dystansowe 1mm, 2mm oraz 3mm, dzięki czemu kartka stała się bardziej przestrzenna.

 Na sukienkę Panny Młodej nakleiłam kawałek delikatnej koronki na tiulu.

Na dole kartki nakleiłam imiona młodych oraz datę ślubu. Banerek wycięłam wykrojnikiem Craft Passion

W pracy użyłam:
-baza w formacie formacie DL
-listki z arkusza Craft O'Clock
-papiery Mintay Marry me duży blok
- papier Marry me małey bloczek
- arkusz dodatków Mintay Marry me
- kostki dystansowe 1mm
- kostki dystansowe 2mm
- kostki dystansowe 3mm
-wykrojnik Craft Passion baner
-taśma dwustronna

Pozdrawiam,
Agnieszka NaKu Art

1 komentarz

TOP