piątek, 22 lutego 2019

Harmonijkowy exploding box.

Cześć kochani,
mam nadzieje że nie macie jeszcze dosyć boxów, bo ja przychodzę do Was z kolejnym, harmonijkowym exploding boxem z aniołkiem. Ten robiony z myślą o narodzinach małego chłopca :) Ciekawi? Zapraszam.


Pudełko powstało z papierów Craft O`Clock, które możecie kupić w Sklepiku Gosi. Oczywiście na dole posta będą linki do produktów.  Cudowne aniołki ideanie sprawdzają się w dziecięcych pracach. W kolekcji Mój skarb - chłopczyk znajdziecie nie tylko piękne kwiaty, dodatki i papierki, ale także śliczne napisy. Aniolki pochodza z zestawu dodatków do wycięcia Craft O`Clock.
Od razu zachęcam Was do udziału na facebooku w akcji Promujemy Nasze Polskie, gdzie można także wygrać coś fajnego :) W lutym bawimy się z Craft O`Clock. Zajrzyjcie koniecznie, ponieważ w sklepiku jest teraz promocja na te piękne papiery :)


Zwróćcie prosze uwagę na te przezroczyste kropeczki. Jest to produkt Fabrika Decoru - transparentne perełki w płynie. Wyglądają super, nie rozpływają się, można robić malutkie kropelki lub duże. Na zdjęciu poniżej są 3 kropelki, znajdziecie wszystkie?:)
Bardzo fajna konsystencja. Przed pierwszym użyciem dobrze wymieszajcie produkt i na pewno będziecie zadowoleni :) Ja dodaję do listy ulubionych :)


W środku boxa znajdziecie harmonijkę zawiązywaną kokardką, w której można wkleić zdjęcia maluszka  :) Wszystkie ścianki ozdobione są shaker boxem, który stanowi tło napisu i aniołka. Spod kompozycji widać piękną maskę ITD której uzyłam w połączeniu z fenomenalna pasta strukturalną Fabrika Decoru.





Mam nadzieję, że Wam się spodobało i sami też spróbujecie tej formy. Jeśli nie macie boxa z harmonijką to nic, ja też nie miałam, harmonijkę zrobiłam sama ;) Użyłam:
Dodatki i aniołki Craft O`Clock
Papiery, kwiaty i napisy Craft O`Clock
Transparentne perełki
Maska
Pasta strukturalna SILVER
Shimmer paint
Box biały - baza
Taśma dystansowa
Pozdrawiam :)

1 komentarz

TOP