sobota, 18 sierpnia 2018

Wyzwanie #23 Wakacyjne wspomnienia cz.2

Witajcie Kochani :)

Dziś przychodzę do Was z kolejnymi inspiracjami  naszego DT w ramach Wyzwania # 23
 zatytuowanego Wakacyjne wspomnienia :)

Na Wasze zgłoszenia czeka żabka do linkowania pod postem głównym ---> ( tutaj )


W teraz już zapraszam na inspiracje :)

Agnieszka  przygotowała dla Was przeliczną, wakacyjną  kartkę z shaker boxem,
w której wykorzystała min. perły w płynie , różne kolory mikrogranulek ,
taśmę dystansową oraz klej profesjonalny Birding.


U mnie tym razem soczyście, kolorowo i wakacyjnie :)
Jako że moją drugą miłością oprócz scrapbookingu jest również haft krzyżykowy,
postanowiłam wykorzystać w pracy obrazek, który oczywiście sama wykonałam:)
Kartka stanowi komplet z tą,którą prezentowałam w pierwszej części wyzwania.

Do jej wykonania użyłam bazy białej 13,5 x 13,5 ,  papiery bazowe
Mintay by Karola Marina, papiery Scrap&Me Sentimentals , wykrojnik Elizabeth Craft
Design Koło z Przeszyciami , perły w płynie Heavenly, perły w płynie Strong Cofee,
Shimmer Paint , białe gesso Cadence Vintage Legend , tekturkę ramkę koło ,
sznurek papierowy biały, kostki dystansowe oraz taśmę dystansową 2 mm.

I na koniec obie karteczki z pierwszej i drugiej części wyzwania,
 które jak pisałam stanowią komplet :)


Mam nadzieję, że nasze inspiracje przypadły Wam do gustu :)
Serdecznie zapraszam wszystkich do zabawy i  prezentacji swoich wakacyjnych wspomnień.
Żabka do wyzwania  w poście głównym ---> (tutaj)

Życzę Wam cudownej i słonecznej końcówki wakacji :)
Pozdrawiam
Kasia


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP