czwartek, 26 kwietnia 2018

Gościnna projektantka - Allearte

Hej, hej!

Dziś mój ostatni post dla Sklepiku Gosi. To pół roku tworzenia tutaj dla Was było ogromną przygodą i przyjemnością. Ula - dziękuję za szanse, którą od Ciebie dostałam, dziewczyny Kochane - dzięki za pomoc, wsparcie i fantastyczną atmosferę w DT.
 Wam wszystkim dziękuję natomiast za wszystkie komentarze, za każde miłe słowo :-)
Na mój ostatni wpis dostałam szansę przeprowadzenia wywiadu z wspaniałą dziewczyną, która wygrała poprzednie wyzwanie pt. "Jajo". Mowa o Dominice - Allearte :-)



Zapraszam serdecznie!



1) Przedstaw się nam w kilku słowach.

Na imię mam Dominika i mieszkam w Jeleniej Górze. Jestem niedoszłym chemikiem, obecnie florystką, a na co dzień mamą nastolatka i 4-letniej panienki.



2) Kiedy i jak zaczęła się Twoja scrapowa przygoda?

Jako „artystyczna jednostka” ciągle szukałam odpowiedniej formy wyrazu tego, co mi w duszy gra ;-) Najpierw była muzyka, potem ogromna miłość do sztuki lecz moje zdolności nie były najwidoczniej na tyle mocne, by pozostać im wierną na długie lata. Kiedyś, jako nastolatka, przeczytałam artykuł w gazecie o dziewczynie, która razem z mamą tworzyła kartki. I chyba wtedy zakiełkowało to marzenie, choć musiałam je odłożyć na bardzo długi okres … 7 lat temu pojawiła się pierwsza okazja, by móc w końcu je zrealizować. Metodą prób i błędów, posiadając dwa wzory papieru wizytówkowego, parę dziurkaczy i stempel zrobiłam zaproszenia komunijne dla mojego syna…



3) Czy masz ulubioną technikę, styl tworzenia? Jeśli tak, to jak-ą/-i?

Nie mam ulubionego stylu czy techniki tworzenia… kocham media i próbuję je przemycać do papierowych projektów pod różnymi postaciami. Tu pasta, tam farba, tu maznę, tam chlapnę…to daje nieprzewidywalne efekty i wyróżnia prace z tłumu ;-)



4) Czy scrapbooking to jedyna dziedzina rękodzieła, którą się zajmujesz?

Scrapbooking zawładnął całym moim wolnym czasem... a tego jak większości...zawsze brakuje ;-) Czasem amatorsko "operuję" szydełkiem...i dobry film lubię...i lubię też "zatracać się" w ulubionej muzyce...



6) Masz swój ulubiony zestaw kolorystyczny po który sięgasz najchętniej przy scrapowaniu?

Nie mam ulubionego zestawu kolorystycznego. Kolor w moich pracach wyznacza nastrój, wytyczne klienta albo dopasowuję do fotografii, w przypadku fotokartek czy LO.



7) Czy jest "przydaś" bez którego nie wyobrażasz sobie scrapowania? Jeśli tak, to zdradź nam co to takiego ??

Trudno ograniczyć się do tego jednego naj, naj...ale prawie zawsze w moich pracach pojawia się: biały tusz Slash!, białe gesso, sznurek, maszynowe przeszycia oraz tona kostek dystatansowych ;-)



9) Masz swój wymarzony scrapowy kącik czy tworzysz "na kuchennym stole"?

Może nie „na kuchennym” ale przy jadalnianym ;) Zręcznie wygospodarowałam scrapkącik w pokoju dziennym, tak więc zarówno życie rodzinne, jak i twórcze, koegzystują ze sobą i wzajemnie się przeplatają.



10)Twoje największe scrapowe marzenie, to...? Czy udało się je spełnić?


Chciałabym by hobby, stało się pracą...by jako rzecze Konfucjusz...nie przepracować ani jednego dnia więcej w swoim życiu ;) a póki co...podziwiam cudne foamiranowe kwiaty...decoupage mnie korci...a biżuteria wire-wrapping nęci...tylko czasu brakuje...




Serdecznie zapraszam na bloga oraz Facebook'a Dominiki, by obejrzeć Jej fantastyczne prace :-)



Pozdrawiam Was bardzo cieplutko :-*


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP