piątek, 27 października 2017

Kwieciście

Czas szybko biegnie... Ani się człowiek obejrzy, a już rok mija... Czas na zamiany...
Moja dzisiejsza inspiracja jest ostatnią dla Sklepiku.
W tym miejscu chciałam podziękować Uli za to, że zaproponowała mi współpracę, odnajdując mnie gdzieś w blogosferze, a pozostałym dziewczynom za naprawdę fantastyczną atmosferę i współpracę.
Mam nadzieję, że obserwatorzy bloga będą mogli nadal odnajdywać tu wiele oryginalnych i ciekawych inspiracji.
Na pożegnanie przygotowałam kwiecistego składaczka z sentencją.
Do jego wykonania wykorzystałam KITowe: bazy, scrapki - kwadratowa serwetka. Skorzystałam też z papieru scrapkowego: Papercraft hause - Watercolour florals, a do kwiatków użyłam foamiranu: różowego i liliowego.
 
 A tak prezentuje się moja karteczka
 




 




Mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się spodobała :-)

Zapraszam do zakupów w Sklepiku Gosi, gdzie możecie kupić:

 

   


Pozdrawiam serdecznie :-)

Danfi

https://pasjedanfi.blogspot.com/










Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP