poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Tak inspirowałam w kwietniu - Aneta

Dzień dobry!
Kwiecień ma się ku końcowi, więc pokażę Wam, jak inspirowałam
w tym miesiącu.
Zrobiłam albumik na zdjęcia naszej świnki morskiej.


Uwielbia zjadać świeżą trawę, więc zieleń jest tu kolorem wiodącym.
 Powstał z papierów Craft O'Clock z tych kolekcji:





Moje kolejne prace to kartka i tag, które powstały z papierów mixed-mediowych marki Craft O'Clock. Świetnie mi się z nimi pracowało! Kolorystyka tych papierów pozwala
na wykonanie ciekawych prac.

Materiały: 
zestaw papierów "Dream Shadow" marki Craft O'Clock
mold Heartfelt Creations
wykrojniki Blazing Poppy - Heartfelt Creations
stempel Blazing Poppy - Heartfelt Creations
aplikatory do tuszu



Zapraszam na kolejne moje inspiracje - już w maju!

Inspiruję dla Sklepiku Gosi

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP