wtorek, 21 kwietnia 2020

Kwiecień ze zmorką ;)

Cześć

Pora na post z moimi pracami z miesiąca kwietnia.

Jako ostatnią zrobiłam dla Sklepiku Gosi kartkę w kształcie koła. Z papieru w kropeczki od Scrapandme, ozdobioną kwiatami dzikiej róży zrobionej przy pomocy zestawu od Heartfelt Creations.


 

Produkty ze sklepu:

Tydzień wcześniej pokazywałam albumik harmonijkowy na zdjęcia ze ślubu.
Wykorzystałam papiery Craft O'Clock "Kochaj mnie na zawsze" oraz "Pieśń Kolibra", bo zależało mi, żeby nie powtarzały się wzory papieru. W albumie nie ma zbyt wielu ozdób, bo raczej nie ma miejsca na nic, co odstaje.





Użyłam:

Trzecia moja praca to kartka w stylu vintage z papierami Mixed media od Craft O'Clock.
Urzekł mnie klimat Fleeting moments. Baza zrobiona jest z papieru kremowego, a dodatki z kraftowego. Trochę listków z zestawu do wycinania od COC oraz napis z arkusza.
Delikatne chlapnięcia zrobiłam farbą DecoArt.



Użyłam:

Pozdrawiam serdecznie




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP