piątek, 12 lipca 2019

Kwiecista kartka ślubna z embossingiem.

Cześć kochani, 
dziś przychodzę do Was z bardzo ukwieconą karteczką ślubną w formie folderu zamykanego na wstążeczkę. Dodatkowo świeci się na złoto.



A to wszystko dlatego że kocham pudry do embossingu z firmy Agateria. Mają mnóstwo pięknych kolorów, a złoty , srebrny i miedziany są tak fantastycznie uniwersalne, że używam ich do wielu prac. Prawie za każdym razem gdzieś przemycę embossingowy detal. Jest to puder drobniutki, więc spokojnie możecie go używać do detali. Ja udekorowałam tym razem złotym pudrem tło. Możecie do tego użyć dowolnej maski, a w naszym sklepiku mamy duży wybór, również z Agaterii :)


Złota dostał także tekturkowy napis. który również pochodzi od naszego polskiego producenta - AGATERII.


Zachęcam Was serdecznie do udziału w naszej lipcowej akcji #promujemynaszepolskie z Agaterią. Ciekawa jestem czy Wy też używacie tych pudrów do embossingu i jaki kolor podoba Wam się najbardziej. Udostępniając pod zdjęciem promocyjnym swoją pracę macie szansę na super nagrodę :)
Zajrzyjcie TUTAJ.


Całą kompozycję uzupełniłam listkami wyciętymi wykrojnikiem z arkuszy małych bloczków papierów Mintay oraz wyciętymi dodatkami z arkusza do wycinania. Pięknie wpasowała się też grafika z arkusza Craft O`Clock.


Bazę zrobiłam sama z arkusza papieru kraft. Bardzo fajna forma, polubiłam ją. Prawy brzeg jest dość szeroki, więc kieszonka może znajdować się na niej. tło w aparaty jest z nowszych kolekcji Piątku Trzynastego. Pamiętajcie że wszystkie te piękne papierki dostaniecie w naszym sklepiku.


Użyłam:
Pudry AGATERIA

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia następnym razem :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP