piątek, 19 lipca 2019

Album dla chłopca

Witajcie!

Przygotowałam dla Was inspirację, którą jest album harmonijkowy dla chłopczyka. 
Ponieważ w lipcu pracujemy z Agaterią - do jego wykonania wykorzystałam maskę z pismem. 

Zapraszam do oglądania.


Nie wiem, czy wdzieliście ile w sklepie pojawiło się ostatnio nowości...
Tym razem, to własnie one poszły na warsztat.
Wykonałam z nich album harmonijkowy dla małego brzdąca :)


który jest jednym z najczęściej przeze mnie używanych.
Często używam także wstążki vintage
Tym razem do wykonania wiązania tegoż albumiku. :)
Tekturkę królika potraktowałam białym pudrem do embossingu.


W sklepiku są dostępne również kraftowe arkusze w różnych rozmiarach, 
które wykorzystałam do zrobienie "ramki"...
 I jak zawsze - w pracy nie mogło zabraknąć transparentnych perłek
które stały się już chyba moim znakiem rozpoznawczym na tym blogu- uwielbiam je... :)


W pracy użyłam


Pozdrawiam!

Kasia



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP