sobota, 30 czerwca 2018

Gościnna projektantka - Papierowa noc




Witajcie!

Zapraszam Was dzisiaj na spotkanie z Agnieszką, która wygrała nasze majowe wyzwanie.



Oto, co napisała o sobie:



Hej.Mam na imię Agnieszka.Jestem mamą małego urwisa i żoną kochającego męża. W dzień jestem pochłonięta
obowiązkami domowymi jak i opieką nad synkiem,a wieczorami, jak wszyscy śpią, tworzę.Swoją przygodę
zaczęłam ok.1,5 roku temu gdy przez przypadek zobaczyłam filmiki na yt gdzie dziewczyny tworzyły cuda. Potem
zaczęłam dalej drążyć temat aż w końcu sama zaczęłam tworzyć.Moją pierwszą pracą była kartka na urodziny
dla kogoś z rodziny, a potem to już wszystkiego chciałam spróbować.
Jeśli chodzi o kolor to nie mam
ulubionego,ale za to mam ulubioną, bo pierwszą jaką kupiłam kolekcją jest "Dom Róż" 
Lemoncraft. Narzędziem
bez którego nie mogłabym się obejść są  nożyczki, bardzo lubię wycinać elementy z kolekcji i nie tylko.Moim
największym marzeniem scrapowym  jest mieć swój własny kąt do tworzenia wypełniony papierami,dodatkami 
 
i mediami. Serdecznie zapraszam na bloga.Pozdrawiam

A oto kilka prac Agnieszki. Więcej znajdziecie na blogu Papierowa noc. 





Pozdrawiam serdecznie
Aneta





1 komentarz

TOP