czwartek, 10 maja 2018

Kartka urodzinowa


Witam Was :)


Bardzo mi miło,  że mogłam dołączyć do zespołu i przedstawić Wam moją pierwszą inspiracyjną prace.
Jak większość, tworzę ostatnie kartki komunijne ale w ramach oderwania się przygotowałam kartkę urodzinową.

Do wykonania pracy użyłam baze w formacie DL.
Przykleiłam do niej papiery Mintay z kolekcji Springtime za pomocą bibuły dwustronnej
 Zielone listki wycięłam z arkusza, który dostaniecie kupując cały bloczek.


Białe drobne papierowe listki znajdziecie już wycięte na półkach sklepiku.
Pomiędzy kwiaty i listki przykleiłam drobne pręciki ecru oraz różowe 



Mam nadzieję, że moja kartka przypadnie Wam do gustu 

Pozdrawiam :)

Agnieszka 

1 komentarz

  1. Przepiękna Agniesiu...kwintesencja delikatności i elegancji :D :)

    OdpowiedzUsuń

TOP