wtorek, 27 lutego 2018

Gościnna Projektantka - Marta


Witam serdecznie :)

Mamy ogromną przyjemność gościć dziś w Sklepiku Gosi Martę z blogu http://scrapkimbabki.blogspot.com/ ,
która jest zwyciężczynią 16 wyzwania "Kartka z kalendarza".

 Pozwoliłam sobie przeprowadzić z Martą krótki wywiad aby przybliżyć Wam nieco
sylwetkę tej utalentowanej i kreatywnej osóbki :)
 Zapraszam do lektury.

1. Kim jest osoba ukrywająca się pod nickiem Mbabka. Opowiedz nam o sobie 

Miło mi gościć na Waszym kreatywnym blogu :)
Na imię mam Marta i jestem żoną i mamą. A mój kobiecy temperament zawiera się w stwierdzeniu:
Kobieta zrobi z niczego kapelusz, sałatkę, scenę małżeńską...i scrapa - oto cała ja.

2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z e scrapbookingiem, czy pamiętasz swoją pierwszą pracę?

Jak sięgam pamięcią zawsze coś tworzyłam: wycinałam, kleiłam, składałam ...
Sprawiało mi to wielka frajdę.
Słowo scrapbooking poznałam jakieś 10 lat temu  i zaczęłam od digi scrapów.
Powstało wiele LO ale w wersji cyfrowej. Jednak papier zwyciężył i zaczęłam tworzyć LO,
kartki, albumy, ozdoby w tradycyjny sposób - z papieru.

3. Jak rozwijasz swój warsztat? Skąd czerpiesz wiedzę o scrapbookingu ?

Jak tylko jest to możliwe uczestniczę w warsztatach i pokazach nie tylko scrapbookingowych, 
 by poszerzyć swoją wiedzę. Inspirują mnie prace zdolnych koleżanek, które dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. 
Oczywiście  na co dzień, to internet daje taką możliwość by korzystać z kursów.

4.  O jakiej porze dnia lub nocy, najczęściej tworzysz? 

Późny wieczór to czas, kiedy mam chwilę by coś stworzyć.

5. Oglądając Twoje prace zauważyłam, że lubisz tworzyć romantyczno- kwiatowe kompozycje.
Skąd czerpiesz pomysły, do tworzenia tych  prac ? 

W moich pracach rzeczywiście jest dużo kwiatów.
Pomysły przychodzą same, najpierw myślę o osobie obdarowanej, co mogłoby jej sprawić przyjemność, 
jaki kolor preferuje, jakie kwiaty to jej ulubione...
a potem działam cały czas, myśląc o tej osobie. Kwiaty w większości wykonuję samodzielnie.
W każdą swoją pracę wkładam dużo serca, staram się je robić bez pośpiechu, by włożyć w pracę swoje dobre emocje.

6. Jakie jest Twoje największe scrapbookowe marzenie ? 

Widziałam kiedyś zdjęcia ze światowej wystawy ATC w Japonii.
Chciałabym kiedyś zobaczyć coś takiego na żywo a tak na co dzień chciałabym,
by moje prace sprawiały innym radość a mnie dawały wielką radość tworzenia.

*******
Marcie serdecznie dziękujemy za ten krótki wywiad oraz serdecznie zapraszamy na jej blog .
A teraz żeby dać przedsmak tego co tam ujrzycie zapraszam do obejrzenia galerii prac naszej Gościnnej Projektantki. 


Bardzo dziękuję Marcie, że zechciała poświęcić na chwilę czasu.
Życzę Wam słonecznego i udanego dnia :)

Kasia


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP