wtorek, 12 grudnia 2017

Świąteczny świecznik


Witam serdecznie!
 U mnie nadal królują świąteczne klimaty, chociaż nie są to już kartki. :-) Dzisiaj zrobiłam świecznik, wykorzystując to, co znalazłam w domu.
Bazą jest słoik, którego kształt bardzo mi się spodobał. Pomalowałam go farbami matującymi, a później warstwą farbki brokatowej. Dzięki temu przepięknie błyszczy i rozsiewa wokół ciepłe światło.

 Gdy wszystko wyschło, przykleiłam jutowy pasek oraz zrobione przeze mnie poinsecje. I postanowiłam nie dodawać niczego więcej.  W tej wersji prezentuje się przepięknie wieczorem, przy ściemnionym bądź zgaszonym świetle, ale i sam w sobie jest świetną świąteczną ozdobą.

Kwiaty zrobiłam z foamiranu na ciepło. Płatki wycięłam najnowszymi wykrojnikami Rosy Owl, podgrzałam i odpowiednio uformowałam. Bardzo lubię ten odcień czerwieni, dlatego nie koloruję płatków. Tym razem również nie posypywałam ich brokatem. Ze złotymi pręcikami idealnie pasują do pomalowanego słoika. Wykorzystałam średnie i najmniejsze kwiaty.

Materiały ze Sklepiku Gosi to:
Ja użyłam farbki brokatowej, natomiast w Sklepiku znajdziecie również brokat w kleju w kilku ciekawych kolorach. Można go rozprowadzać po różnych powierzchniach - najlepiej za pomocą pędzelka, który zaraz potem trzeba dokładnie umyć lub pozostawić na chwilę do odmoknięcia.

I jeszcze świeżo wycięte płatki i listki moich poinsecji.

Pozdrawiam serdecznie
Aneta

3 komentarze

  1. Piękne kwiatki !
    Teraz widzę jakiego wykrojnika mi brakuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już kilka wykrojników do poinsecji, ale ten zestaw jest zdecydowanie najlepszy!

      Usuń

TOP