piątek, 17 listopada 2017

Pastelowa osiemnastka

Hej, hej!
Witam się z Wami na blogu Sklepiku Gosi po raz pierwszy ;-)
Mam nadzieję, że moje prace się Wam spodobają a jeśli kogoś zainspiruję będzie mi niezmiernie miło :-)

Jakiś czas temu wpadła mi w ręce wspaniała kolekcja papierów Mintay by Karola o nazwie Celebrations... i zakochałam się bez pamięci :-) Papiery są delikatne ale zarazem bardzo ozdobne, pastelowe ale nie mdłe - jak dla mnie idealne. Jakoś nie mogę ich odłożyć i powstają z nich kolejne moje prace. Tym razem jest to exploding box - moja ulubiona forma scrapowa ;-)





 Torcik ozdobiłam kwiatami z wykrojnika Rosy Owl kwiatek AC3 wykonanymi z foamiranu.
Zabarwiłam je pastelami olejnymi.



Podejrzewam, że i Wam przypadła do gustu ta kolekcja papierów i sięgniecie po nią nie raz - bo ja z pewnością ;-)

Pozdrawiam serdecznie :-)

Justyna



W pracy użyłam:

Papier Mintay by Karola Celebrations 02
Papier Mintay by Karola Celebrations 03 
Papier mintay by Karola Celebrations 04 
Foamiran na ciepło kolor biały
Pręciki czarne matowe
Zestaw 36 kolorów pasteli olejnych

2 komentarze

  1. Piękne pudełko, urzekły mnie szczególnie te miniaturowe kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiatki wyglądają jak cukrowe - ekstra

    OdpowiedzUsuń

TOP