wtorek, 25 kwietnia 2017

Osiemnastka miłośniczki biologii i chemii

Dziś chcę wam pokazać trochę nietypową kartkę. Jest to praca na osiemnaste urodziny dla miłośniczki biologii i chemii. Zastanawiałam się jak na kartce ująć osiemnastkę, chemię i biologię... skorzystałam z pomysłu, który już wcześniej kilka razy wykorzystywałam - motywy 3D. Na rynku możemy dostać motywy 3D, ale są to zwykle kwiatki, czasem postacie lub zwierzątka, często ślubne pary i dekoracje, widywałam jeszcze jakieś zabawki i przedmioty dla dzieci, ale chemia i biologia. Skoro nie ma tego co potrzebujemy to trzeba sobie zrobić samemu. Najpierw szukamy odpowiednich zdjęć, drukujemy kilka razy wycinamy, sklejamy i gotowe. Zobaczcie co mi z tego wszystkiego wyszło.



Jako tła pracy użyłam zrobiony przez siebie kolarz z motywami chemicznymi i biologicznymi. Osiemnastkę umieściłam na małym kwadraciku wyciętym wykrojnikiem z "przeszyciami" - od jakiegoś czasu mam fioła na punkcie takich "przeszyć", bardzo mi się podobają. 
Napis MOC ŻYCZEŃ wycięłam trzy razy i nakleiłam jeden na drugi, przez to stał się on bardziej przestrzenny. 
 Kolejny motyw 3D, który zrobiłam to naczynia szklane wykorzystywane w laboratoriach. Najpierw wycięłam cały rządek, a potem poszczególne naczynia i poprzyklejałam jedne na drugie przy pomocy maleńkich kosteczek dystansowych - dwie lub trzy warstwy. 
Kwadrat z osiemnastką i dwie warstwy pantofelka przykleiłam na duże kosteczki dystansowe
No i to już by było na tyle. Na koniec jeszcze tylko rzut oka na całą kartkę. 

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do następnej pracy :)
 

2 komentarze

TOP