niedziela, 23 kwietnia 2017

Gościnna Projektantka - Handmade by MR

Witajcie w niedzielne popołudnie :) u Was też pogoda tak szaleje? U mnie było bardzo słonecznie. I jednocześnie padał śnieg :D
Dzisiaj przybliżę Wam sylwetkę Magdy - naszej zwyciężczyni marcowego wyzwania :)


1. Kim jesteś? :)
Witam, na początku chciałabym bardzo podziękować za wyróżnienie mojej pracy. Miło mi gościć w Sklepiku Gosi :) Mam na imię Magda. Pochodzę z Dolnego Śląska, obecnie mieszkam w Wielkopolsce. Na co dzień pracuję jako nauczycielka w szkole specjalnej. W wolnych chwilach uwielbiam tworzyć kartki, albumy, exploding boxy. Jest to taka moja odskocznia od codzienności, relaks i fantastyczne hobby :) Swoje prace zamieszczam na fb https://www.facebook.com/Handmade-by-MR-827381620637137/

2. Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z własnoręcznie robionymi kartkami? Czy pamiętasz pierwszą kartkę, jaką zrobiłaś?
Od zawsze podobały mi się przedmioty ręcznie tworzone. Kilka lat temu poznałam scrapbooking i wtedy zachwyciły mnie papiery. Początkowo przeglądałam blogi utalentowanych dziewczyn, zachwycałam się cudnymi kolorowymi pracami :) Sama zaczęłam tworzyć kartki ok 3 lata temu. Pamiętam jedną z moich pierwszych kartek - była to kartka urodzinowa z papierowymi kupnymi kwiatami i wykrojnikowym motylem - również kupionym, bo wtedy jeszcze nie posiadałam maszynki ;)

3. W jakich kolorach lubisz tworzyć najbardziej?
W moich pracach często można znaleźć błękit i turkus, które uwielbiam, jednak nie ograniczam się tylko do tych kolorów :) Bardzo lubię tworzyć prace w delikatnych pastelowych kolorach. 

4. Bez jakiego narzędzia nie wyobrażasz sobie tworzenia kartek?
Uwielbiam mój trymer, który bardzo ułatwia i przyspiesza pracę :) Dzięki niemu wiem, że wszystko mam przycięte dokładnie, co do milimetra, a bardzo cenie sobie w pracach dokładność i precyzję :)

5. A jeśli nie tworzysz, to?
Na co dzień pracuję zawodowo, poza tym zajmuję się domem i moją 8 letnią córką, więc tworzę tylko w wolnych chwilach, których chciałabym, aby było jak najwięcej ;) Poza tworzeniem bardzo lubię podróżować i poznawać nowe miejsca razem z moją rodzinką :)

Pozdrawiam serdecznie całą załogę Sklepiku Gosi i dziękuję za gościnę na blogu :)

Magdzie bardzo dziękujemy za poświęcony czas i przedstawiamy jeszcze jej kilka cudownych prac:






Trzymajcie się ciepło! :)

6 komentarzy

TOP