wtorek, 17 stycznia 2017

Urodzinowe Tattered Lace

Za oknami zima w pełni, ale za to na moim warsztacie kwieciście i urodzinowo.
Przy okazji chciałam Wam przypomnieć dwa popularne wykrojniki Tattered Lace: HEART TAPESTRY - SERCE  i Serce + Koło, a jednocześnie chciałabym Was zachęcić do wzięcia udziału w naszym styczniowym wyzwaniu.
Z tymi wykrojnikami zrobiłam 2 urodzinowe karteczki. Do ich wykonania wykorzystałam też inne wykrojniki, które możecie nabyć w Sklepiku Gosi: ROSY OWL - STO LAT PASEK, NELLIE SNELLEN - SERCA.




Kwiatki wykonałam z cielistego foamiranu na ciepło. Ich kształt wycinałam wykrojnikami: LEANE CREATIVE - KWIAT JABŁONI, ROSY OWL - KWIATEK AC2
Z kolei listki wycięte są m.in wykrojnikiem ROSY OWL - GAŁĄZKA.



 

Bazy podklejałam kosteczkami dystansującymi , a kwiatki klejem na gorąco.





Produkty, które można kupić w naszym sklepie:
-
Tattered Lace HEART TAPESTRY - SERCE
- Tattered Lace Serce + Koło

Pozdrawiam :-)
 

1 komentarz

TOP