wtorek, 13 grudnia 2016

Jeszcze świątecznie :) - skrapkowe cudo

To już ostatnia partia świątecznych z mojej strony. Starczy bo dużo tego było w tym roku. Mam dziś dla Was prościutką skrapkową kartkę. 

Mało kto wie, że w naszym sklepie Ula również prowadzi sprzedaż skrapków. Jest to mega wygodne jeśli musice wykonać dzieciąt kartek a brakuje już sił na wycinanie lub budżet nie przewiduje zakupu wykrojnika czy nawet maszynki a wzory są przepiękne :P

Ja skorzystałam akurat z zestawu skrapków dostępnych od ręki na stronie sklepu. Jeśli podoba Wam się jakiś wykrojnik a brak mamony na zakup warto zapytać info@sklepikgosi.pl warto zapytać czy nie ma skrapków w ofercie.



Kolejną rzeczą o której chciałabym Wam powiedzieć przy tworzeniu tej pracy to są tusze. A dokładnie o dwóch tuszach różowym i brązowym. Widoczne tutaj postarzenie powstało właśnie przy użyciu Tych dwóch tuszów. Kiedyś przy okazji opowiem Wam jak można uzyskać efekt bardziej przestrzennego tuszowania :)



Mam nadzieję, że praca przypadła Wam do gustu. Obiecuje to już ostatnie Bożonarodzeniowe z mojej strony.
Dostępne w sklepie:
Pozdrawiam
Kasia

1 komentarz

TOP