czwartek, 23 kwietnia 2020

Inspiracje kwietniowe - Agnieszka chanya13

Dzień dobry,

i kolejny miesiąc inspiracji za mną. 
Zacznę od nowości.
Po raz pierwszy na grupie FB w Sklepiku Gosi
 pojawiły się inspirujące wtorki.
Z tej okazji przygotowałam dla Ciebie
kwiaty z papieru akwarelowego
przy użyciu stempli, molda i wykrojników od Heartfelt.


Wykorzystałam:


A teraz czas na przypomnienie moich inspiracji:

męska kartka urodzinowa w rozmiarze DL w pudełku,
dzięki świetnym, męskim papierom od Craft O'Clock,
robienie męskich prac nie jest już takie straszne





Wykorzystałam:


Kolejną pracą był ślubny exploding box z tortem.
Pracę wykonałam z kolekcji papierów Mixed Media od Craft O'Clock.







Wykorzystałam:


Ostatnią moją inspiracją w tym miesiącu jest albumik harmonijkowy.
Tak się złożyło, że do jego oklejenia wykorzystałam również papiery Craft O'Clock.
Tym razem sięgnęłam jednak po nieco starszą kolekcję Lovely Princess.





Wykorzystałam:


To już tyle na dzisiaj :) Dużo zdrówka dla Ciebie i Twoich bliskich.
Pozdrawiam Agnieszka chanya13




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP