czwartek, 26 grudnia 2019

Mitform w dziecięcym albumie

Witam was w ten świąteczny dzień.
Dzisiejsza inspiracja nie jest jednak związana ze świętami bo przygotowałam album dla dziecka, który pomieści kilkanaście zdjęć. Może być dobrym prezentem na dzień Babci i Dziadka ;)

Okładkę albumu jak i karty okleiłam papierami dziecięcymi z kolekcji Kiddie od Mintay papers
Ramkę z uroczym misiem od Twoja tekturka ozdobiłam kompozycją kwiatową, pomiędzy która dodałam listki wycięte z arkusza do wycinania od Craft o'clock.
Metalowy element od MitForm i napis memories świetnie pasuje do tematyki albumu.
Karty albumu ozdobiłam wyciętymi elementami z kolekcji Kiddie
Jeszcze kilka zdjęć całego albumu ;)

W pracy użyłam:
- element metalowy ramka Mitform
- kolekcja Kiddie od Mintay mały bloczek
- elementy do wycinania Kiddie
- tekturka twoja tekturka
- papierowe kwiatyWOC
-listki Craft o'clock 

Bardzo dziękuję, że śledziliście moje wpisy na blogu Sklepiku Gosi, jednak dzisiaj chciałam się z Wami pożegnać. Moja przygoda dobiegła końca jednak nie znikam z sieci i nadal tworzę wpisy możecie przeczytać na Facebooku. 
Pozdrawiam

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP