sobota, 15 czerwca 2019

Lato w pełni - wieniec

Cześć :-)

Dzisiejsza propozycja to ozdobny wieniec od Artistiko , producenta miesiąca .





Swoją inspiracją zapraszam do wspólnej zabawy - Promujemy Nasze Polskie .


Muszę się przyznać, że nie uważam się za mistrza mixed mediowych pracach, ale strasznie mnie ta forma wykańczania prac kręci i wciąż sięgam po kolejne media.

Wieniec potraktowałam gesso, następnie farbą białą i czarnym gesso rozjaśnionym do szarości.
Dzięki temu uzyskałam dobrą przyczepność farby.



Kolejny krok to ozdobne motywy listków, 
które powstały dzięki użyciu maski oraz pasty strukturalnej .



Po utwardzeniu nagrzewnicą, ponownie pobawiłam się farbami ... 
Tak w koło : przecierka, suszenie, znowu farba, nagrzewnica... do chwili, aż mi się spodobało :-p
Chlapałam, malowałam, przecierałam, a wszystko to na szklanej macie idealnej do mediowych zabaw twórczych. 

Na koniec skleiłam wszystkie elementy HDF i ozdobiłam kwiatkami WOC oraz z foamiranu.






Ze sklepu :
















Pozdrawiam Daga


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP