wtorek, 28 listopada 2017

Bożonarodzeniowy shaker

Witam serdecznie!
Jak tam wasze świąteczne przygotowania? Ja powoli wpisuję świąteczne życzenia do kartek. W końcu pierwszy śnieg tej jesieni już za nami! ;-)
Chcę wam dzisiaj pokazać jedną z moich świątecznych kartek. Uwielbiam robić shakery i w tym roku postanowiłam zrobić ich kilka właśnie na Boże Narodzenie. Pokusiłam się również o własnoręcznie robione poinsecje, co z najnowszymi wykrojnikami Rosy Owl jest dużo łatwiejsze. I mam wrażenie, że moje poinsecje w końcu są poinsecjami nie tylko z nazwy.


Do poinsecji dodałam świąteczno-zimowe gałązki, wycięte również dzięki najnowszym wykrojnikom Rosy Owl. 


Wspomniane wyżej wykrojniki znajdziecie na półkach Sklepiku Gosi. 
A tak wyglądają nieco ukryte pod kwiatami gałązki.



Lista materiałów, które znajdziecie w Sklepiku Gosi:
zestaw wykrojników Poinsecja - Rosy Owl
zestaw zimowych gałązek - Rosy Owl
Pozdrawiam serdecznie
Aneta


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP