środa, 28 grudnia 2016

Gościnna projektantka - Małgosia - Mosia

Witajcie :)
 
Dzisiaj chciałam Was zaprosić na wywiad z gościnną projektantką - jest nią Małgosia znana również jako Mosia - zwyciężczyni naszego ostatniego wyzwania "Błyszczy się". 
Przeczytajcie co nam opowiedziała o sobie :)
 

 
Małgosiu, cieszymy się, że wzięłaś udział w naszym wyzwaniu. Twoja praca zachwyciła całe nasze DT :) Proszę, opowiedz nam kilka słów o sobie.
 
W kilku słowach, jestem mamą dwójki łobuziaków i kurą domową. Ale wiecie co? lubię to :). Lubię zajmować się tymi wszystkimi "przyziemnymi" sprawami, domem. A wieczorami zasiadam gdzieś do papierków :) 
Obecnie nie mam żadnego swojego kąta, żadnej pracowni, więc nawet zajmując się swoją pasją urzęduję w kuchni ;). I w sumie to tyle o mnie. Cała ja :)
 
 
Powiedz nam od jaka dawna tworzysz i jaki jest Twój ulubiony styl.
 
Swój pierwszy album (tak tak, moja pierwsza praca to był album, wielki , 30x30, 12 kart) zrobiłam 4 lata temu. I wsiąkłam, totalnie. Zawsze, gdzieś tam coś robiłam, różne manualne prace, rysunki, szkice, także podejrzewam, że to była kwestia czasu. 
Natomiast jeśli chodzi o styl, to już cięższa sprawa. Bo to prawdziwy misz masz. Raz robię coś w stylu clean&simple, czasem shabby, jeszcze innym razem sięgam po media. Także nie jest to na pewno jeden styl. Wszystko zależy od tego co robię i dla kogo.
 
A jaki produkt opisałabyś jako coś bez czego nie umiesz się obyć i koniecznie musi być użyty ? 
 
Linijka, trymer i moje ukochane pudełko do przeszyć ręcznych . To mój taki niezbędnik.
 
Czy masz jakieś marzenia związane ze scrapbookingiem ?
 
Marzenie mam jedno - pracownia. Albo chociaż jakiś mały kącik, taki tylko mój. Bo jak już Wam wcześniej wspominałam , obecnie urzęduję w kuchni, na kuchennym stole. Choć czasem jest to też podłoga, także mało komfortowe warunki.
 
 A jeśli nie tworzysz to ?
 
Sprzątam, gotuję, prasuję i inne takie "przyjemności" . Naprawdę.
No i oczywiście zajmuję się dziećmi. Swego czasu czytałam dużo książek ale ostatnio zupełnie nie mam na to czasu.
Może w tym nowym roku uda mi się to zmienić....? Zobaczymy ;)
 
 
Małgosiu bardzo dziękuję Ci za wywiad, niech wena twórcza Cię nie opuszcza a w głowie niech rodzą się nowe, piękne projekty :)
 
Was zapraszam do obejrzenia kilku prac Małgosi, po więcej zapraszam na bloga, zobaczcie jak tam pięknie :) ja osobiście jestem Twoją fanką :) 

 






 
 


 Dziękuję wszystkim za uwagę :)

Pozdrawiam
Ania
 
 
 
 
 


 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP