niedziela, 24 maja 2020

Maj u Dżastii

Witam Was kochani,
dziś moja ostatnia majowa inspiracja, a to znaczy, że mamy podsumowanie miesiąca. Maj to cudowny miesiąc który inspiruje nas słońcem i budzącymi się do życia kwiatami. Dlatego kwiatów było u mnie mnogo.

Pamiętajcie o naszej grupie na Facebook - Sklepik Gosi Inspiruje,gdzie możecie dzielić się z nami swoimi pracami, przygotowanymi z produktów ze Sklepiku.

Pierwszą inspiracją był album z cudnie kolorowych papierów Craft O`Clock - The sweetsters.


A oto produkty których użyłam:
Papier:
Okładka:
Narzędzia:
Dodatki:

Kolejną pracą była kartka w pudełku z papierami ScrapAndMe i tekturkami Twoja Tekturka. Kartka przygotowana z myślą o Pierwszej Komunii więtej,którez opóźnieniem ale będą się odbywały.

A w sklepiku:

Tekturki:
Baza:
Papiery:

Na koniec dzisiejsza inspiracja, czyli zawieszka na prezent na Dzień Mamy, u mnie wykorzystana jako zawieszka na wino, z tyłu można zamieścić życzenia.


A do jej wykonania użyłam:
Baza:
Tekturki: 
Papier: 
Media:
Maska:
Embossing:
Sznurek: 
Mikrokulki: 

Mam nadzieję, że Wam się podobały moje inspiracje i coś z tego wykorzystacie :) 
Pamiętajcie o wtorkowych spotkaniach ze Sklepikiem Gosi, gdzie zczeka na Was zawsze coś fajnego.
do zobaczenia już niedługo ;)
Pozdrawiam.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP