poniedziałek, 25 listopada 2019

Ślubny tamborek.

 Dzień dobry! :)

Kochani, w tym miesiącu naszym wiodącym producentem jest Twoja Tekturka, którego tekturki znajdziecie w mojej inspiracji.


Przygotowałam dla Was ślubny tamborek. Kolekcją, którą wykorzystałam jest Cara&Lina od Craft O'clock. Wykorzystałam arkusz 05 jako tło dla całego tamborka oraz tło pod tekturkę W dniu Ślubu.


Nie byłabym sobą, gdyby nie pojawiły się elementy do wycinania ;) dodatkowo pod główną kompozycję dodałam tekturkę mnóstwo serc ze świetnymi zawijasami z malutkimi serduszkami oraz metalowe elementy serwetka.  Małe fioletowe sweethearty uzupełniły kwiatową kompozycję z Wild Orchid Crafts. 


Na sam tamborek naniosłam pastę piaskową, zrobiłam delikatną przecierkę z białego gesso i na koniec farbę metaliczną forest violet.



Podsumowując, oto produkty ze Sklepiku, które wykorzystałam:
 05

Pamiętajcie o naszej zabawie i pochwalcie się swoimi pracami na facebooku. :)

Ściskam :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP