poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Dziewczęce tagi z laleczkami.

Dzień dobry Kochani!

W tym miesiącu działamy z papierami Lemoncraft a poza tym zobaczycie całą masę inspiracji z tagami. :) Moja dzisiejsza inspiracja będzie połączeniem promowanego producenta oraz wiodącej w sierpniu formy.


Przygotowałam dwa bardzo dziewczęce tagi z laleczkami Julie Nutting. Tło tagów oraz urocze dziewczynki powstały z kolekcji Tylko mnie kochaj. Kwiatowe fragmenty wykorzystałam na sukienki, a bardziej neutralne papiery na resztę sylwetki.


Wykorzystałam resztki koronkowych i satynowych wstążek.


Nie mogło zabraknąć kwiatków oraz sizalu.


Przestrzenny efekt sukienek uzyskałam wycinając kilka warstw i naklejając je na siebie - nauczyłam się tego na warsztatach. Dzięki temu wyglądają jeszcze ciekawiej.


Tagi były prezentem dla uroczej dziewczyny z okazji jej urodzin. Myślę, że taka drobnostka będzie fajną dekoracją pokoju nastolatki.

Wykorzystałam następujące produkty:

Pamiętajcie o naszej akcji:
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP