środa, 29 sierpnia 2018

Gościnna projektantka - Malwina Minia

Witajcie

Ogromnie miło jest mi gościć na blogu Malwinę- zwyciężczynię lipcowego wyzwania "Radość dziecka"



Oto co Malwina napisała o sobie:

"Cześć!
Nazywam się Malwina Wiczkowska, dla znajomych po prostu Minia. 
Prywatnie jestem mamą dwóch urwisów i żoną wspaniałego męża:). 

Scrapbookingiem zainteresowałam się dwa lata temu, kiedy szukałam oryginalnego albumu na prezent dla Dziadka. Albumu oczywiście zrobić nie zdążyłam, ale pasja pozostała ;). Od tamtego czasu tworzyłam najpierw do szuflady, potem dla rodziny i znajomych. 

Wśród moich prac przeważają kartki, ale czasem dla odmiany zdarzą się też layouty, czekoladowniki i różnego rodzaju pudełka. 

Od kilku miesięcy prowadzę bloga maniemini.blogspot.com/ , na którego serdecznie zapraszam. Zajrzyj, rozgość się, może zostaniesz na dłużej;) "

A oto kilka zdjęć prac twórczości Malwiny









Po więcej zapraszam na bloga ManieMini



Pozdrawiam
Agnieszka

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP